Maison
L'historie
Recommendation Acteurs
Parties
La Ville
Les prix, les réalisations
Livres et Films
Mon autre blog
L'écrivian

2015. október 27., kedd

Une ans le blog

Hy Housers!
Én már el sem hiszem, hogy egy éves a blog. Elég hihetetlen, hogy telik az idő. Nem vagyok rá büszke, de ezalatt az év alatt összesen tizenöt részt sikerült hoznom, ami nagyon kevés, de megnyugodhattok, újra visszalendültem, sikerült rendeznem a dolgaimat, beilleszkedtem az új sulimba, szóval velem minden rendben.
Sokat gondolkoztam azon, mivel is kellene megünnepelnem, vagy mit kellene mutatnom Nektek... Az az igazság, hogy nagyon mutatnám már a kedvenc jeleneteimet, de azokat a végén akarom... A történetnek körülbelül a fele van még hátra, és utána következik a folytatás, Mert megfogadtam címmel. Igen, van sztori, és minden, amit akartok, és sokkal inkább orvosi krimi hangulata lesz, mint ennek. Kertész Kinga adta az ötletet, hogy jöjjön egy spin-off novella, amelynek témájának megszavazására Titeket kérlek meg! Rakok ki egy szavazást az oldalsávba lehetséges esetekkel, azonban ha Ti akármit szeretnétek, nyugodtan kommenteljetek ez alá a bejegyzés alá az ötletekkel. :)
Nagyon szeretlek Titeket, és köszönök mindent! <3
xXx. Alice.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése