Maison
L'historie
Recommendation Acteurs
Parties
La Ville
Les prix, les réalisations
Livres et Films
Mon autre blog
L'écrivian

2014. december 24., szerda

Surprise de Noël!

Itt is lenne a karácsonyi bejegyzésem, amiben szeretnék mindenkinek boldog és békés ünnepeket kívánni! Remélem mindenkinek jól tellett az ünnepi készülődés, feldíszítettétek a fát, és remélhetőleg már a finomabbnál finomabb kaják az főnek a tűzhelyen!
Én a történettel kapcsolatban hoztam nektek egy kis meglepetést így szenteste napjára. Ez pedig nem más, mint az a bejegyzés, amit már régóta tervezgettem, de így, hogy most karácsony van, van is okom kitenni. Ez pedig nem más, mint pár tény a történetről, ami valószínűleg nem derülne ki, de aki kíváncsi rá, nyugodtan elolvashatja! :)

01. 
A Nova nevet életemben először a Prom című filmben hallottam, és annyira megtetszett, hogy két főszereplő karakteremnek is ez a neve: ezen történet Novájának, illetve egy ifjúsági regény próbálkozásom főszereplőjének.

02.
Minden eddig írt történetemben megtalálható a "Montreal" szó, és ezen kívül kettőnek van ebben a városban játszódó jelenete, de ez az, ami folyamatosan visszaköszön a sztorikban, amit írok. Ugyebár ezek közül a legutolsó a Fogadom, ezt találtam ki a montrealos történetek közül legutóbb, és úgy gondoltam, hogy ha már annyiszor van említve, akkor meg lehetne próbálni ebben a közegben megírni, ugyanis álmaimban itt képzeltem el a történetet, de féltem, hogy nem lesz hiteles. (Ennek érdekében egyébként beszereztem egy Montreal zsebkalauzt)

03.
Nova utálja a rózsaszínt, a történet folyamán egyszer sem említi, illetve nem is hord rózsaszín ruhát, illetve nincs semmilyen rózsaszín tárgya.

04. 
Nova családja Svédországból származik. 

05.
Martin nevét én magam sosem ejtettem "Mártin"-nak, így szoktam meg, szerintem így jobban is illik hozzá. Ha lehetne, jelezném írásban, hogy az ő nevét olvasás szerint kell ejteni :D

06.
Amikor a történet első változatát publikáltam egy másik blogon, sokan kérdezték, honnan tudok ennyit a kórházakról. A válasz elég egyszerű: rengeteget olvasok, főleg Robin Cook regényeket, azok pedig ugyebár tele vannak kórházas jelenetekkel. 

07.
Ella vegetáriánus.

08.
Nova szobatársa Becca egy orvoscsalád legkisebb gyereke, ő valójában ezért tanul orvosnak. 

09. 
Martin "Így jártam anyátokkal" rajongó.

10.
Ella neve valóban "Gabriella" volt, de lerövidíttette, mielőtt jelentkezett az egyetemre. Az anyja azért is így hívja.

11.
A történet szereplői közül egyedül Nova nem tud autót vezetni.

12.
Martin anyai ágról olasz.

13.
A történet egyik fejezetében el van ejtve egy női név "Vanish". Ez utalás Tess Gerritsen Vanish - Eltűntek című könyvére.

14.
A történetben is szereplő Csont és vér című könyv a Tempe Brennan sorozat első része. A sorozatban nagy szerepet kap a McGill Egyetem egy múzeuma.

15.
Újabb utalás: Temperance Brennan )a könyvbéli és a filmbéli) is amerikai, mint Nova, de Kanadában tevékenykednek, akárcsak a főhős.

16.
Nova a történet kezdetét megelőző karácsonyt egy diákbárban ünnepelte mert a hó miatt nem tudott hazautazni Kaliforniába.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése